Afrikaanse braai

27 april 2019 - Windhoek, Namibië

Vandaag was onze laatste dag bij Beautiful Kidz en deel 2 van onze workshops. Menno ging nu met de oudere jongens programmeren. Er kwamen een heel stel enthousiaste jongens op af. Menno is verbaasd over hoe snel ze het oppikken. Nog nooit is er iemand op het project geweest die dit met de jongens heeft gedaan. Een aantal willen nu graag een technische opleiding doen.

2FE7CAE1-7A14-41E4-BF92-EB5F7EE0DD5E

Ellie ging met de meisjes handletteren. Ze kregen een groot vel papier en een aantal voorbeelden van teksten. Ze vonden het geweldig om te doen en ze maakten de mooiste kunstwerken. De fineliners en potloden hebben we verdeeld onder de meiden. Dat hebben ze thuis niet.

00CCA936-70DC-496B-A8CF-2835A9EF29AC

Vanmiddag waren we uitgenodigd voor de verjaardag van Patrick, de man van Jennieke(van Bkz en die ons de hele week al begeleidt) Superleuk dat wij ook mochten komen. Er is een traditionele braai georganiseerd. Vanmorgen is er al een eigen geit geslacht. Het feest is op een speciale braaiplek op een prachtige plaats aan het water. Er zijn vrienden en familie. De geit is wat taai maar smaakt prima. Menno praat met elke man en vindt het geweldig om Namibische mensen te spreken over voetbal en zonnepanelen. Tegen de avond brengt Jennieke ons terug naar ons huisje. Weer een dag voorbij.

B55E8AFB-07B9-4F78-9EFF-D44001D81B20

1. Pa en Moe Norden:
    Martje
    Fijn dat jullie samen zoveel kunnen betekenen voor die kinderen in Westhoek .
  2. Pa en Moe Norden:
    27 april 2019
    Mooi dat het jullie zo naar t zin gaat. Dankbaar werk voor jullie.
    De techniek met de jongens,wat leuk voor je 🛠
  3. Raymond, Mariska & Maaike:
    27 april 2019
    Mooi wat jullie allemaal doen !!!
    Én leuk om via deze mailtjes op de hoogte gehouden te worden.
  4. Grietje Timmet:
    Leuk verhaal Ellie
    Veel plezier
  5. Hennie Oeben:
    Goed wat jullie allemaal doen . 👍💪
  6. Martin Otten:
    28 april 2019
    Wel lekker zo'n taaie geit😊
    Mooi om te lezen wat jullie doen. Veel plezier en God's zegen.