Aftellen

15 april 2019 - Beilen, Nederland

A75120DE-9B36-43D3-9E4B-2418543F4D446BC787EB-DAEC-430C-B1FE-3B4963AC429F

Het aftellen is nu echt begonnen. Volgende week rond deze tijd zitten we in het vliegtuig op weg naar Namibië. De spanning neemt toe maar de opwinding ook. Wat hebben we er ontzettend veel zin in!

Gister mocht ik in de kerk nog iets vertellen over het Beautiful Kidz project en na de beide diensten mochten we onze zelfgemaakte spulletjes verkopen. Het was een fantastische ochtend. Zoveel lieve bemoedigende reacties en zo ontzettend veel mensen die iets hebben gekocht of geld hebben gegeven. Echt hartverwarmend. We nemen straks een geweldig bedrag mee voor dit prachtige project midden in de sloppenwijk van Windhoek.

Ondertussen is het inpakken begonnen. We mogen allebei 2 koffers meenemen. Dat betekent dat we allebei 1 koffer hebben met alleen maar spullen voor hef project. Ook daarin hebben veel mensen gul gegeven: babyspullen, kinderkleding, speelgoed en heel veel verzorgingsproducten. Deze koffers zijn nu tjokvol. Nu onze eigen nog 😊

1. Wim en bouwien:
    15 april 2019
    super 👍 succes met de laatste voorbereidingen.
  2. Geert en Marinda:
    22 april 2019
    Leuke verhalen op jullie blog. Goede reis en heel veel plezier! Geniet van al het moois!