Tegenstellingen

29 april 2019 - Windhoek, Namibië

Vandaag was het tijd om afscheid te nemen van de jeugd-met-een-opdracht-basis. Best lastig. We hebben vrienden gemaakt en we zijn gehecht geraakt aan ons huisje. Maar vandaag begint een nieuw avontuur. Om 10u worden we opgehaald door het autoverhuurbedrijf. Daar staat een prachtige auto voor ons klaar met daktent. De betaling loopt wat vertraging op maar gelukkig kunnen we uiteindelijk toch vertrekken. We krijgen een goede uitleg en dan gaan we eerst naar de grote supermarkt. We kunnen onderweg niet overal boodschappen doen dus we moeten heel wat inslaan.

4F7F16B7-98DD-4F0E-9567-BB04A4911A13

De reis gaat eerst naar Rehoboth op 85 km van Windhoek. We bezoeken daar Gerlinda en Kenneth, vrienden van Jennieke. Zij hebben daar een soortgelijk project. We krijgen een rondleiding door de armste wijk. We schrikken opnieuw van de armoede, verslaving en uitzichtsloosheid.

7AC9132F-B3EC-4D15-B068-1C3FDE2C8494

Na een kort bezoek gaan we naar het dichtbij gelegen Resort Lake Oanob. Wat een fantastische plek om vandaag te overnachten.  Maar wat een tegenstelling. Zo dichtbij maar toch zo ver weg.

0C72FA5D-82A2-4F82-8071-2C42D50804B377686DD5-D797-46DD-9FBE-82F0F3BE9A39

1. Geert en Marinda:
    30 april 2019
    Leuke foto’s hebben we even een beeld hoe het er daar uitziet!
    En heel veel indrukken die je daar op doet.
    Fijn dat jullie de verhalen met ons delen!
  2. Sievert en marie schreiber:
    30 april 2019
    Fijn dat we zo met jullie mee reizen. Wat hebben wij het hier goed. Geniet van jullie reis en wij genieten mee.