Omgeving verkennen

1 mei 2019 - Hardap, Namibië

Vandaag hoeven we even niet te reizen. Dat was eigenlijk wel de bedoeling maar de volgende camping was vol. Hier horen we dat meer mensen dit probleem hadden. Daarom hebben we vandaag de tijd om hier de omgeving te verkennen. We starten vanmorgen rustig op en gaan dan de quiver-tree-wandeling maken. Deze wandeling is 4,1 km maar we doen er 2 uur over. Het is berg op en berg af en heel  warm zonder schaduw.

E4BC0854-5C4D-43AC-8D9D-7DB04D706B09

Even denk ik aan Mozes 😉 Maar wat is het hier prachtig! We passeren een aantal keren de quiverboom. Wat een bijzondere boom. Groeit alleen in dit soort woestijn achtige gebieden. We dragen een pet, hebben water bij ons en smeren ons goed in. Maar we hebben het nog warm 🙈

FC8E509B-37BF-44B7-95EF-C694DCCCD92B

Na een koud drankje en een lekkere lunch gaan we lekker afkoelen bij het zwembad. Het lijkt wel vakantie....

60EF573F-8EC4-40FA-8FE0-38B7CF93E677

Het mannetje wat onze douche opstookt en ‘savonds kaarsen aansteekt, vertelt Menno dat hij een zoontje van 1 jaar heeft. Ik zoek nog even wat kleertjes uit mijn koffer en doe er een gehaakt knuffeltje bij. Dat geven we hem vanavond. Kan hij vast goed gebruiken.

Straks gaan we hier eten bij het restaurant. Ik heb begrepen dat we iets van springbok te eten krijgen 😉

1. Fré SCHREIBER:
    1 mei 2019
    Wat een avontuur! Heel bijzonder. En elke dag reizen we mee. Super!
  2. Carina:
    1 mei 2019