Ontvangst (of niet) in Windhoek

23 april 2019 - Windhoek, Namibië

Na een vlucht van 10 uur en weinig slaap landen we vanmorgen om 6 uur op Windhoek. De afspraak was dat we opgehaald zouden worden door de taxichauffeur van het project.  Dat liep allemaal even anders maar uiteindelijk konden we Jennieke rond 9:30 vanmorgen in onze armen sluiten op de basis van jeugd met een opdracht. Daar waren ze nog met 6 vrouwen bezig om ons huisje in te richten omdat het huisje wat eigenlijk voor ons bedoeld was al bewoond was door andere Nederlanders.

20190423_124057

Na even opgefrist te hebben rijdt Jennieke ons rond in de sloppenwijk en krijgen we een rondleiding op het project. Voor Menno allemaal nieuw en indrukwekkend. Ik ontmoet veel oude bekenden van 1,5 geleden en velen herkennen me nog. Wat me overigens erg verbaast.

Jennieke brengt ons weer naar ons huisje om even wat te slapen en te douchen. Vanavond zijn we bij haar en haar gezin uitgenodigd om te eten.

20190423_131825

1. Cibi:
    23 april 2019
    Dat het voor Menno indrukwekkend snap ik heel goed.
  2. Hennie Oeben:
    23 april 2019
    Leuk , eet smakelijk straks . Geniet ervan !
  3. Fré SCHREIBER:
    Indrukwekkend.
  4. Carina:
    23 april 2019
    Wat fijn dat jullie goed aangekomen zijn. Ik verheug me op een mooi reisverslag!
    Fijne avond en geniet maar goed van alles!!
  5. Corry:
    23 april 2019
    Ik wens jullie een hele fijne tijd in Namibië!
  6. Geert en Marinda:
    23 april 2019
    Mooi verhaal, we zijn benieuwd naar jullie avonturen. Mooie foto trouwens.
  7. Wim en bouwien:
    23 april 2019
    Fijn dat jullie goed aangekomen zijn. Eet lekker of misschien al goede bekomst .😉
  8. Sonja:
    24 april 2019
    Genieten samen!
  9. Sandra van veluw:
    24 april 2019
    enjoy! be blessed to be a blessing!