Terug naar Windhoek

19 mei 2019 - Windhoek, Namibië

Ik kan niet zeggen dat we een geweldige nacht hebben gehad, maar wel dat we geslapen hebben in een village in Namibië. Sjonge wat een herrie zeg. Van drie kanten discomuziek en de hele nacht door blaffende honden. Je moet er maar wat voor over hebben.

Nadat we de auto helemaal hebben opgeruimd, de koffers hebben ingepakt en de tent hebben opgeruimd, mag Menno nog even rondscheuren op de quad van Sarah. Dat vindt hij geweldig. Dan we nemen afscheid van Sarah die ons zo gastvrij heeft ontvangen en ons heeft laten kennismaken met de bevolking van Ovitoto. Op naar Windhoek waar onze reis begonnen is.

2E82D3CB-5140-47A9-8E39-FDB7A899167E

De reis gaat heel voorspoedig. Binnen 2 uur zijn we al bij het guesthouse. Wat ziet dat er heeeerlijk uit. Een lekker bed en een normale douche. Wat een luxe!

16688D57-F58A-44D2-924D-1466C7E29864

We lunchen even lekker bij het restaurant en leveren dan onze ouwe getrouwe Toyota Hilux weer in.

89FD3C2C-7C38-45D0-862B-43932748F762

De rest van de middag nemen we lekker rust. Vanavond vieren we onze bonte avond bij Joe’s beerhouse. Daar was ik 1,5 jaar geleden ook. Een geweldige leuk restaurant met heerlijk eten.

1. Carina:
    19 mei 2019
    Nog even genieten vd laatste dag!
  2. Lonneke:
    19 mei 2019
    Wat een prachtige reis hebben jullie samen gemaakt! Goede terugreis! Be safe! 😘
  3. Sievert en marie schreiber:
    20 mei 2019
    geniet nog maar even en dan wensen we jullie een goede reis terug naar huis!
  4. Wim en bouwien:
    20 mei 2019
    een hele goede terug reis.