Nog 2 weken!

8 april 2019 - Beilen, Nederland

Vandaag is het nog twee weken voordat wij een maand afreizen naar Namibië. En hoewel het als een vakantie voelt, komt er wel wat meer bij kijken dan alleen een vakantie. Zo zijn we op dit moment bezit met het verzamelen van spullen waar we het Beautifull Kidz project blij mee kunnen maken.  Met het verzamelen gaat het prima maar inmiddels ligt de kamer van Harmke (die momenteel een half jaar in Amsterdam stage loopt) zo vol dat ik me afvraag hoe dit allemaal in de koffers gaat passen. Gelukkig hebben we de luxe dat we allebei 2 koffers van 23 kg mee mogen nemen. Maar iedereen is zo vrijgevig geweest de afgelopen tijd dat we inmiddels stapels prachtige kleding, puzzels, monstertjes met verzorgingsartikelen en speelgoed hebben. We zien er naar uit om de eerste week in het project mee te mogen werken tijdens de jeugdkampen.

Wie zich afvraagt hoe we ons de weken daarna, tijdens de rondreis, gaan verplaatsen... Er staat inmiddels een foto van in deze blog. De komenden 2 weken zullen we jullie verder op de hoogte houden van onze voorbereidingen.

1. Sandra van veluw:
    8 april 2019
    spannend en gaaf! zet m op met alle voorbereidingen!
  2. Wilma Radix:
    8 april 2019
    Tjonge, spannend. Kunnen we jullie met iets blij maken?
  3. Norden Ellie:
    8 april 2019
    Wat lief Wilma. Dankjewel.
    Ik ben bang dat meer spullen niet meer gaan passen.
    Komende zondag in de Ark verkopen we allemaal leuke zelfgemaakte spullen waarbij de opbrengst voor Beautiful Kidz is. Opndie manier kun je het project ook ondersteunen!
  4. Carina:
    8 april 2019
    Leuk om met jullie mee te lezen! Succes met de laatste voorbereidingen.
  5. Marjan Lindeboom:
    9 april 2019
    Mooie reis toegewenst, bijzondere ervaring lijkt me.