Afscheid

1 juni 2023 - Windhoek, Namibië

Vandaag nemen we met pijn in ons hart afscheid van Patrick, Jennieke en de kinderen. Wat hebben we enorm genoten, leuke dingen gedaan en fantastische dingen gezien in hun project in opbouw. We waren echt een beetje onderdeel van hun gezin.

031896AC-348C-4916-A6D8-02453807064F
We rijden vandaag 468 km richting het zuiden. Het eerste stuk is nog leuk. Hier zijn allemaal dorpjes aan de weg. Er gebeurt altijd wel wat. Zo zien we langs de weg een koe dat geslacht wordt en een kindje wat voortgetrokken wordt in een grote pan.
Op een gegeven moment passeren we het vleeshek. Van de vorige keer weten we nog dat we voor dit punt geen rauw vlees bij ons mogen hebben. Het is ons nog altijd onduidelijk waarom precies. Maar we weten inmiddels wel dat er streng gecontroleerd wordt. Daarom geen vlees gekocht en kunnen we na inspectie van de koelkast meteen door. Na het vleeshek verandert de omgeving. De dorpjes zijn voorbij en de weg is saai en lang.

In de loop van de middag komen we aan bij de camping. Een heerlijke plek met een heel leuk uitkijk torentje. We zijn de enige gasten. De eigenaar is wel heel erg raar maar dat nemen we maar op de koop toe.

2B0B12DF-D1F5-42D6-9718-5E0A8284EFC6