Etosha Park

12 mei 2019

We hebben tijdens deze reis al heel wat wilde dieren gezien. Maar het Etosha park is toch wel 1 van de hoogtepunten waar we naar hebben uitgekeken. Het is een natuur en wildpark wat in de lengte 400 km is!! Gister zijn we via de westkant binnengekomen en hebben er 200km afgelegd tot aan Okaukeujo

DEE72C07-9BE2-4DAD-AA6A-6DD7FBD656CB

Meteen bij binnenkomst gister, wat natuurlijk weer gepaard ging met een hoop bureaucrati, werden we vrij snel verrast door veel dieren bij de waterdrinkplaatsen. Overweldigend bijna: zebra’s, olifanten, neushoorns, giraffes, hyena’s, koedoes, springbokken, oryxen, wrattenzwijnen. Allemaal even geweldig!

B1B82380-4056-4B74-8CE5-4FE3AF357C61

Onze camping ligt midden in het park maar is verre van leuk. De prijs echter zeer hoog. Maar goed een groot voordeel is dat we hier aan een waterdrinkplaats zitten waar we bij zonsondergang en zonsopkomst weer kunnen genieten van prachtige dieren!

339530F3-492D-4DB3-91E1-554255A9705C

Vanochtend breken we weer op want de komende 2 nachten zijn we op een camping iets buiten het park. Net even wat rustiger en gezelliger. We rijden vandaag natuurlijk nog wel door het park om van de dieren te genieten. We worden vanmorgen meteen getrakteerd op 3 vrouwtjes leeuwen en 6 jonkies. Fantastisch!! Wat een geluk.

5EE43F17-AED6-445F-9F0D-A20B6FF11E10

In de middag komen we aan op onze camping. Een mooi plekje voor de komende dagen.

1. Carina:
    Prachtig!
  2. Pieter:
    12 mei 2019
    Wat een prachtige foto's en erg leuk om jullie verhalen te lezen.
    Veel plezier nog daar en geniet er de aankomende tijd maar flink van.
    Gr Pieter