Schiermonnikoog, maar dan anders 😉

4 mei 2019 - Greenwood Village, Colorado, Verenigde Staten

Vandaag nemen we de tijd om Swakopmund te ontdekken. Ik heb de hele dag een soort Schiermonnikoog-gevoel; zee, golven, winderig, fris en heel veel Duitsers.

We beginnen met een heerlijke strandwandeling. Het is zo vreemd dat we hier ineens in een totaal andere wereld zijn. Zowel het weer als de omgeving zijn zo on-Afrikaans. Maar de zee is prachtig en daar genieten we van.

24832724-B6A1-421E-92C6-687A0E5D376E

Daarna lopen we het dorp in waar we de vuurtoren bezoeken, het prachtige oude stationsgebouw(wat nu een hotel is) en we beklimmen de Damaratoren vanwaar we een mooi uitzicht hebben op Swakopmund. Gelukkig trekt de mist heel even weg zodat we alles goed kunnen zien.

8E1A665D-560C-495C-9C8A-95F29CA62B3C

Vervolgens zijn we precies op tijd om naar het aquarium te gaan. We hebben gelezen dat de haaien, roggen en andere vissen om 15u door een duiker gevoerd worden. Het aquarium is klein maar echt de moeite waar, zeker als ze gevoerd worden.

006B0165-C1A8-4CB1-A306-BA2AFADAE0C2

Vanavond trakteren we onszelf nog met een etentje aan zee. De komende dagen hebben we beperkt internet. Dus de dagelijkse updates zullen jullie even moeten missen. Zodra het kan zijn we er weer 😉

1. Fré SCHREIBER:
    4 mei 2019
    Veel succes de komende dagen.
  2. Petra:
    4 mei 2019
    Wat een prachtige reisverslagen en foto's! Heel bijzonder, een wat een mooie ervaring!! Xxx Petra
  3. Grietje Timmet:
    5 mei 2019
    Erg leuk, jullie reisverhalen!
  4. Machiel en Tineke:
    5 mei 2019
    Prachtig reisverslag! Geniet er samen van.