Techniek en beauty

26 april 2019 - Windhoek, Namibië

Sjonge wat beleven we wat op een dag. We kunnen het s avonds bijna niet verwerken.

Vanmorgen was het laatste gedeelte van het kamp. De jongeren moesten nog even goed doorbikkelen met het onderwijs programma.  Aan het eind mochten ze hun brief aan God bij het kruis brengen. Wat indrukwekkkend was dat! En wat een prachtige afsluiting.

4BE80C1C-8268-47E7-8BA1-AD3A85980A8E

Na een late lunch vertrokken we naar het Beautiful Kids centrum om workshops te geven. De jongeren die interesse hadden konden zich inschrijven. En dat waren er een heleboel, ondanks het feit dat ze heel moe waren van het kamp.

Menno had 12 jongens bij zijn technische workshop. Doormiddel van het solderen van componenten konden ze een discobroche met lampjes maken. Wat waren de jongens enthousiast!!! Ze hadden nog nooit zoiets gedaan.

B99F3E26-7339-4EA5-9CA8-F2916C355C24

Ellie had 18 meiden bij de beautyworkshop. Ze hebben zich heerlijk laten verwennen met maskers, crème, handmassage, nagellak, lippenstift en en lekker geurtje. Na afloop konden we ze ook nog een pakketje met zeep en proefmonsters meegeven. Ze waren zooooo blij 😍 Morgen workshopronde 2!

98DA4EE4-94ED-4966-80C8-8CC792FE75DE

26 april 2019
    Wat prachtig allemaal.
  3. Cocky:
    28 april 2019
    Bijzonder allemaal! We zien uit naar meer verhalen.