Waterberg plateau

16 mei 2019

Sinds gister zijn we weer op een prachtige plek aangekomen. Er lijkt geen eind te komen aan al het moois hier in Namibië. Toch komt er zo langzamerhand wel een eind aan deze prachtige reis. We merken dat we aan het afbouwen zijn om zo ook nog even wat te kunnen uitrusten voordat we weer naar huis gaan.

Bij het vertrek uit Ghaub gister hadden we geluk. De neushoorns stonden heel dicht bij de uitgang van de camping.  Alsof ze ons uitzwaaiden😉

20190515_085745

Op weg naar Waterberg gingen we nog even langs de Hebometeoriet. De grootste meteoriet ter wereld. Dat wilde Menno natuurlijk niet missen. Voor mij was het gewoon een groot brok steen.

20190515_103320

Op de weg hierheen kwamen we veel boerderijen tegen en veel hekken die soms open waren maar vaak ook dicht. Soms kon je ze zelf open maken maar soms stonden er kindertjes om het voor je te doen. Wel in ruil voor iets lekkers natuurlijk. Gelukkig had ik net snoepjes gekocht..

20190515_124321

De camping hier op het waterberg plateau is prachtig. Hele mooie rotsen, prachtige natuur en af en toe ook wat wilde dieren. Vandaag hebben we hier 2 prachtige wandelingen gemaakt. Vanochtend na het ontbijt en laat in de middag. Dan is het niet zo warm. We hebben heel wat afgeklommen en afgedaald over grote stenen. We struikelden soms haast over de rotsdassies (zoek dat maar eens op op google)

Vanavond genieten we weer van een gezellig kampvuurtje samen.

1. Sievert en marie schreiber:
    17 mei 2019
    Geniet nog maar volop van jullie laatste dagen in Namibië
  2. Pa en Moe Norden:
    17 mei 2019
    Wat bijzonder die meteoriet nu we de foto zien