KFC

24 mei 2023 - Windhoek, Namibië

Vandaag hadden we een rustdag. Nou ja, een soort van. Even rustig opstarten, wassen en koffers opnieuw inpakken voor de volgende trip.

Voor de lunch hadden we iets bijzonders in gedachten. We wilden Ronaldo en Muhammed meenemen naar de KFC. Muhammed ken ik al van de allereerste keer in Namibië met de Eva vrouwen. Hij werkte destijds bij beautiful kidz en zijn passie is dansen. Op dit moment doet hij een opleiding om op een ambulance te mogen rijden. Om kosten te sparen woont hij bij zijn moeder in Katutura waar hij ook is opgegroeid (Katutura betekent letterlijk: plaats waar niemand wil wonen) Vandaag hadden we de jongens dus meegenomen naar de KFC. Wat een feest was dat!! Menno bestelde een family bucket om samen van te genieten. Dat wilde Menno altijd al zo graag. Die gezichten zal ik niet snel vergeten. Ondertussen konden we goed met ze praten over God, hun toekomst en alle belangrijke dingen van het leven. Heel waardevol. De family bucket kwam niet op. Veel te veel kip. Mohammed nam het mee naar huis om te delen met zijn moeder.

IMG-20230524-WA0010

Bij thuiskomst nog even lekker chillen en uitrusten. Het zijn toch allemaal veel indrukken. Vanavond gaan we naar de base-worship. Samen God aanbidden. Daar zien we naar uit

20230524_133506

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade